Fem Matemàtiques (1r i 2n d’ESO)

FEM MATEMÀTIQUES

Com ja va essent costum dels darrers anys, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Ins. Antoni Torroja, han participat en el concurs FEM MATEMÀTIQUES. En la primera fase, els alumnes resolen en grup uns problemes matemàtics, on han d’utilitzar la lògica i els coneixements matemàtics per arribar i raonar la solució, explicant els procediments que han emprat. En aquesta fase hi van participar 4 grups de cada curs, dels quals es van classificar un grup de 1r i un grup de 2n. per a la semifinal. El passat dia 3 d’abril , els alumnes classificats van assistir a la 2a. fase que es va realitzar al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida. Els joves van realitzar una prova individual i una gimcana matemàtica on van gaudir i passar-s’ho molt bé fent matemàtiques.