El Sambori premia dues narracions de l’Antoni Torroja

EL SAMBORI PREMIA DUES NARRACIONS DE L’INSTITUT ANTONI TORROJA

Dues alumnes de l’Institut Antoni Torroja, Anna Farré Pedrós de 2n d’ESO i Cristina Rius Manau de 1r de batxillerat, han estat guardonades amb els 2ns premis, en la modalitat de narrativa, de la 13a convocatòria dels premis Sambori 2019 organitzats per Òmnium Cultural.
El premi, d’àmbit provincial vinculat a les terres de ponent, els ha estat concedit pels textos Diamants en arbre, un relat que reflexiona sobre l’excés d’individualisme en la societat i la dificultat per continuar sent innocent, i Doble assassinat a Central Park, un relat enigmàtic que barreja la música i el crim i on res és el que sembla.
L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc la tarda del divendres 5 d’abril a la sala d’actes de l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida. Aquests textos passaran a competir a la fase catalana que se celebrarà el mes de maig a Barcelona.