Difondre la cultura a través de les generacions

Dins de la setmana de la cooperació intergeneracional, el Departament de Matemàtiques de l’institut Antoni Torroja ha tingut la sort de poder comptar un any més amb la presència de l’Albert Llona i Porredon, professor de matemàtiques jubilat del centre i, encara actualment, director de la UNED de Cervera.

Concretament, l’Albert ha impartit classes sobre Teoria de Nombres i Càlcul Integral, en particular ha presentat els nombres complexos als alumnes de primer de batxillerat i el concepte i aplicacions de la integral indefinida als alumnes de segon de batxillerat, respectivament, tots dos grups de la modalitat científico-tecnològica. Els alumnes han gaudit molt d’aquestes sessions, tant pels coneixements acumulats pels anys d’experiència de l’Albert, com per la seva manera particular d’entendre i de viure les Matemàtiques

Els alumnes actuals li han mostrat el seu agraïment, de la mateixa manera que li mostren les generacions de professors, formats a les mateixes aules, que el van tenir com a docent i que, avui dia, continuen amb la seva tasca formativa en un àmbit sovint titllat injustament d’especial dificultat, però tant necessari com d’altres matèries troncals.

Notícia escrita per Imma Callau, professora del Departament de Matemàtiques.