El Dept. d’Economia i Coneixement premia alumnes del nostre institut

En Sergi Bové i Víctor Freixes, alumnes de l’institut Antoni Torroja durant el curs acadèmic 2012-2013, han tornat a veure reconegut el treball de recerca dedicat a articular la programació informàtica amb la química, titulat “Quimidroid, la química a la butxaca”.

Com en el cas dels premis San Viator, concedit per la Comunitat Autònoma de Madrid, ara és la Generalitat qui ha concedit un premi valorat en 750 euros, emmarcat dins del programa Premis de Recerca Jove (antics premis CIRIT) als dos exalumnes.

A hores d’ara, l’aplicació penjada a la xarxa ja ha rebut més de 20.000 entrades, i unes 10.000 descàrregues, amb comentaris positius de satisfacció dels usuaris que l’han utilitzada. No es descarta oferir-la al departament d’Ensenyament en concepte de recurs educatiu, de manera que resti a disposició de tot aquells centres educatius que optin per emprar les tecnologies multimèdia en els seus projectes educatius.

Els alumnes, conjuntament amb les seves famílies, la directora del centre i el tutor del treball, es van desplaçar a l’Auditori de Barcelona el dissabte 8 de març per rebre el premi de mans dels responsables de la conselleria d’Economia i Coneixement, en representació de l’Honorable Andreu Mas Colell, que va excusar la seva absència.

Enhorabona per partida doble!

Ramon Pollina | Professor