CERVERA, LA POBLACIÓ MÉS OPTIMISTA

L’emissora Catalunya Ràdio ens va visitar a Cervera aquest passat 30 de novembre per realitzar el seu programa en directe.
Catalunya Ràdio va decidir venir a Cervera com a resultat d’un concurs impulsat per l’emissora des del Facebook i des de la seva pròpia web, que consistia a obtenir la majoria de vots per decidir quina era la població més optimista. Els cerverins van votar força més i fins i tot van superar Tàrrega amb qui els darrers dies es disputava el campionat.
L’acte va tenir lloc al Teatre del Casal on hi vam assistir tots els alumnes de batxillerat dels dos instituts, l’INS Antoni Torroja i l’INS La Segarra així com els alumnes dels cicles formatius.
Manu Guix i Àngel Llàcer foren els que van presidir la trobada que va resultar molt entretinguda i divertida. Casualment, vaig tenir el gust de participar-hi en una petita competició que es va realitzar amb l’altre institut i que consistia a encertar correctament el major nombre de preguntes sobre cultura general que feia l’Àngel Llàcer. També vam tenir l’oportunitat de conèixer els “Naraina” dos joves cantants de Tàrrega que ens van presentar algunes de les seves cançons. Finalment, Catalunya Ràdio va portar els guanyadors del mes d’octubre en les preguntes sobre cultura i vam poder gaudir en primera persona del concurs entre els dos participants i el seu respectiu guanyador.
Cal dir que la trobada fou molt interessant i didàctica ja que vam divertir-nos i, alhora, vam poder aprendre més i millor com és la realització d’un programa de ràdio en directe. I, definitivament ha quedat demostrat que Cervera és la ciutat més optimista, almenys més que Tàrrega.

Nàdia Ibrahim
2n Batxillerat