Campanya Let’s Clean Up Europe

Dijous 16 de maig, dins de les accions d’Escola Verda i coincidint amb la campanya Let’s Clean Up Europe que se celebra durant tot el mes, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Antoni Torroja de Cervera hem participat a millorar el nostre entorn.

Per tal de dur a terme la recollida ens hem dividit en dos grups, netejant dos espais diferents. Un grup ha començat al Portal dels Pous i l’altre a les quatre barres i ens hem trobat als Safarejos al cap d’una hora i mitja. En aquest punt hem pogut observar la gran quantitat i diversitat de residus trobats.

Uns dels més abundants han estat els residus de rebuig, entre els quals una gran quantitat de ferralla. També ens ha sorprès la gran quantitat d’envasos. Destaquem que hem trobat una pilona, una roda i una cassola.

Per comptar les deixalles ens han acompanyat unes membres del Consell Comarcal de la Segarra i les dades obtingudes són: un total de 213,55 kg, amb 5,2 kg de cartró, 42,05 kg d’envasos, 34,55 kg de vidre i 131,75 kg de rebuig.