Benvinguda de l’alumnat al curs 2023-2024

Avui, dimarts 12 de setembre de 2023, hem iniciat el curs a l’Institut Antoni Torroja. Malgrat el retard de tres dies respecte el calendari oficial, estem satisfets d’haver pogut endegar l’activitat acadèmica habitual amb tota la normalitat que ens han permès les obres de rehabilitació de 80 de les 200 finestres de l’edifici de la Universitat. Unes obres que encara es perllongaran durant tot el primer trimestre, i les quals provarem de compatibilitzar amb les nostres tasques docents diàries.

Els grups de 1r d’ESO, integrats per un total de 60 nois i noies, han estat els primers de fer l’entrada a la Sala d’Actes del centre a les 8.30 h. Una entrada que ha estat seqüenciada i esglaonada per a la resta de nivells, i que s’ha mantingut fins a les 11 del matí, finalitzant amb la rebuda de l’alumnat de 2n de Batxillerat.

A partir del segon pati s’han endegat les classes amb normalitat, i l’horari fix del centre a partir de demà ja serà de les 8.00 h a 14.35 h per a tothom.

L’alumnat ha estat rebut per la direcció del centre i els tutors/es. En particular, el director, en el seu breu discurs d’obertura, ha apel·lat a la capacitat d’adaptació dels nois i noies com una forma d’intel·ligència per superar el curs acadèmic 2023-2024 i tots els reptes que aquest fet els comportarà.