Obres substitució fusteries exteriors amb fons REACT IE Santa Anna

Al novembre comencen les obres per la millora de l’eficiència energètica de l’Institut Escola Santa Anna.

Les obres consisteixen en la substitució de fusteries exteriors.

El dia d’inici és el dilluns 6 i es preveu que s’hagi acabat abans del dia 30.

Aquestes obres estan incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives, que conté la planificació de les actuacions de construcció de nous centres i ampliacions però també les obres de rehabilitació, adequació i millora. Concretament les obres d’aquest centre persegueixen millorar l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions.

Aquestes obres són finançades per la Unió Europea mitjançant el fons REACT–UE com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19, dins de l’objectiu específic de donar resposta a les necessitats d’escolarització dels ensenyaments obligatoris o universals en el marc del dret a l’educació.

Podeu trobar més informació sobre la programació de totes les obres en infraestructures escolars finançades amb Fons REACT-UE en aquest enllaç.