Guanyadors concurs “Busquem un logo Erasmus – Ready for Change”

El dimecres 24 de març es van lliurar els guardons del concurs del logo ErasmusKA1 “Ready for Change”.

El guanyador del concurs de logo és l’alumne Mohammed Bergadí Tligui de 4tC.
Els diplomes a la qualitat artística han estat per Javier León i Nabiha Akram de 6èC.
Els dos accèssits són per la mare d’en Mohammed Bergadi, la senyora Fatima Tligui i per Daniel López Triviño de 6èA.
Us deixem les imatges de l’atorgament dels diplomes per part de la directora del centre, Carme Florit, i de la coordinadora del projecte Erasmus, Marta García. Les podeu veure fent un click a la foto:

Bases del concurs

Busquem un logo pel projecte ERASMUS K1 “Ready for Change”

L’Escola ha iniciat el projecte Erasmus KA1 “Ready for Change”, en el que participen membres de l’equip docent per tal de rebre formació a l’estranger en noves tecnologies i robòtica; atenció a la diversitat; AICLE (aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres); i models de gestió observats en centres europeus.
Necessitem un LOGO per aquest nou projecte i per això hem creat aquest concurs obert a tota la comunitat educativa:
1.- Poden participar els alumnes i les famílies de tots els nivells.
2.- El logo ha d’integrar la frase “Ready For Change” en paraula i/o imatge per reforçar la idea.
3.- El tamany ha de ser DIN A5 – 14,8 x 21 cm (mig full)
4.- La tècnica serà lliure: dibuix o digital.
5.- Es pot enviar en format digital a l’adreça de correu secretaria@santanna.cat o entregar-lo a la tutora en un sobre tancat amb el nom de l’autora / autor.
6.- El logo ha de ser original, únic, fàcil de recordar i que capti l’atenció.
7.- També ha de ser llegible fàcilment, ja que s’haurà de reproduir en diferents tamanys.
8.- Data límit d’entrega: 19 de març de 2021.
El guanyador del concurs rebrà un premi que es lliurarà el 24 de març al matí.
Podeu consultar aquesta pàgina per ajudar-vos a confeccionar el logo
Us animem a participar amb les vostres filles i els vostres fills !!!!