Erasmus News! Visita d’estudiants de Romania – First day at IE Santa Anna

El dimarts 21 de febrer hem rebut als estudiants de Romania a l’Institut Escola Santa Anna.

Per començar, els nois i noies de 1r d’ESO els han fet una visita guiada per les instal3lacions a l’arribada, les 8:00 del matí.

A les 9:00 s’ha celebrat l’acte de benvinguda a la sala polivalent amb la participació de cicle superior, 5è i 6è i tota la secundària, 1r i 2n d’ESO.

Quatre alumnes d’ESO han llegit un text de benvinguda en anglès, català i castellà i fins i tot han saludat als vuit estudiants romanesos en romanès!

Seguidament, les noies i nois de 5è i de 6è han interpretat de forma brillant la cançó “El mar” amb ukeleles i bastons.

El següent esdeveniment ha estat l’extraordinària batucada que un grup de 50 alumnes de l’Escola El Pilar de Premià de Mar ha realitzat amb gran domini dels instruments de percussió i del ritme! Els hi estem profundament agraïts per haver vingut.

La segona part del matí ha estat la més oficial. Els vuit estudiants romanesos i tot el grup de 1r d’ESO B han pujat a l’ajuntament caminant. Allà els ha rebut l’alcalde, Sr. Josep Triadó, i la regidora d’educació, Sra. Josefa Duran, així com la tècnica d’educació, Sra. Elisenda Gummà. han fet una visita a l’edifici municipal i han estat obsequiats amb una reproducció del poble i unes begudes.

Després de dinar al menjador escolar, tot l’alumnat de 1r d’ESO amb els nois i noies e Rumania han fet un taller de galetes amb vitrall, molt divertit! Les galetes han quedat molt boniques i bones.

Podeu veure les fotos clicant a la imatge: