Consell de l’alumnat – Última reunió curs 2021-2022

El consell d’alumnes delegades i delegats de grup es van reunir el dia 14 de juny de 9:00 a 10:00.

Els principals temes de l’ordre del dia que es van tractar són els que us expliquem en aquest article.

VOTACIONS PENDENTS

De totes les propostes del curs havien quedat unes votacions pendents que cada classe ha de fer fins al dia 20 de juny i lliurar el resultat a la Natàlia:

• Herba sí o no? Pensar per transformar la pista de futbol amb herba:
    • Si demanem herba per a la pista o no
    • Si tota la pista o només una part
  • Capsa del temps

Fer una capsa del temps (Proposta de Menjador) al nivell de 3r per obrir-la a 6è i una al nivell de 1r d’ESO  i per obrir-la a 4t d’ESO

• Tarda nit de jocs

Voleu fer una Tarda/Nit de jocs amb les famílies?

PROPOSTES COMISSIÓ DE JARDINERIA DE L’ALUMNAT

Noms dels responsables de jardineria

1rA Anaya i Omar 1rB Sofia i Àlex 2nA No l’han escollit 2nB Manuel i Tiziana 3rA Daniela i Héctor 3rB Malak i Aya El Hali  4tA Pol Ezquerra 4tB Lucia i Adrian 4tC. Sergio Calvo / Wadi Akram 5èA Ismael i Marc mata 5èB Scarlet i Bryan 6èA Laura Borges i Gerard Abril 6èB Nadia Montoya i Eliss 1r ESO A Malak Zerouali 1r ESO B Aitana Ortega

Carta a l’ajuntament

Algunes classes han escrit una carta al senyor alcalde de Premià de Dalt per demanar qüestions del jardí: Leo Sànchez 4tC, Niko Rodríguez 4tA, Daniela Jaume 3rA, Laia Martínez 3rB, Ibrahim Khanoun 2nA, Malak, Amina i Àlex 1r d’ESO.

La Martina de 5è B dóna la carta que va escriure la seva classe i la Carme la recull i l’ha lliurat a l’ajuntament.

Altres temes que es parlaran al consell escolar i al consell directiu

Jocs al terra del pati

Mirror me: proposta de 4tC (Leo Sanchez i Rocio Garcia)

Circuit mans i peus:  Cal pintar ho al pati

Mini camp de futbol de xapes: proposta de 4tC (Leo Sanchez i Rocio Garcia)

Tres en ratlla humà – Cal repassar pintura

Altres qüestions de pati a demanar:

• Bancs de fusta a la zona final de la pista
  • Herba artificial on estiguin els bancs
  • Pista d’hoquei i voleibol (cal posar xarxes de voleibol)
  • Posar un llit elàstic al pati  (La Carme ho demana a l’AMPA)

Millores als lavabos

La directora Carme ho ha demanat a l’ajuntament:

• Millorar els vidres translúcids dels lavabos
  • Millorar les saboneres
  • Posar miralls

Llista de jocs de cada aula que algunes classes han fet:

Es passa aquesta proposta a les coordinadores del consell directiu.

1rA- ¿Quien és quien?, Monos locos, Dames, El dos –

2nA- Monopoly, jefe indio

4rtA- El virus, Monopoly tramposo, juego de la vida

6èB- El jenga

Scape room

La comissió que s’havia creat per fer la Scape Room voli organitzar-la per la Festa de Pasqua, però no va poder ser per falta de temps. S’acorda que es posposa pel curs que ve i es proposa que estigui fet per a gaudir-la per Halloween.

Per tant és molt important que a l’inici de curs 22-23 es prepari un calendari per a organitzar-lo.

Proposta de compra de ventiladors

Per unanimitat del consell de delegades i delegats s’acorda que es comprin ventiladors.

Estudiarem el tema per a que el consell directiu i el consell escolar pugui estudiar la compra.

Enhorabona a les delegades i delegats de classe per la bona feina d’aquest curs!