Jocs Florals – Diada de Sant Jordi – 24 d’abril de 2023

Aquest curs celebrarem la Diada de Sant Jordi el dilluns 24 d’abril.

Celebració del Jocs Florals

Hem organitzat aquest tradicional concurs literari en el què ha participat tot l’alumnat de 1r de primària a 2n d’ESO treballant diverses tipologies de text.

L’alumnat d’educació infantil ha realitzat un dibuix amb una temàtica comuna i una dansa relacionada amb aquesta festivitat.

Hi haurà un premi pel millor text de cada grup i un accèssit.

L’acte de lliurament de premis i accèssits es durà a terme dilluns 24 d’abril a les 11:00 a la pista esportiva. Totes les famílies esteu convidades a assistir a l’acte.

Aquest mateix dia podreu visitar l’exposició de textos i l’exposició de fotografies “M’agrada llegir a …” al vestíbul de l’escola.

Us hi esperem a totes i a tots a partir de les 11:00!

Aquí teniu el cartell guanyador d’aquest any. Ha estat escollit per votació de tot l’alumnat. Gràcies Gerard Hernández i Andrea Gómez de 4t A per aquesta magnífica promoció que heu creat!