Instal·lacions

• Escola sense barreres arquitectòniques
  • Ascensor i rampes d’accés
  • Aules de P4 a 6è
  • Aules de P3 i Psicomotricitat (Edifici de P3)
  • Pissarres Interactives Digitals i/o panells LED interactius a totes les aules d’Infantil i Primària
  • Menjador i cuina
  • Aula de música amb projector, pantalla, panell LED, piano i d’altres instruments de percussió
  • Laboratori dotat d’instrumental per ciències naturals i panell LED interactiu.
  • Aula d’informàtica també oberta a hores de pati per ús de l’alumnat, amb projector i pantalla, amb armaris de tauletes, Chromebooks i material de robòtica.
  • Aula d’Educació Especial
  • Aula d’Anglès dotada amb 12 ordinadors, projector i pantalla i panell LED amb suport de rodes.
  • Dues saletes de tutoria per atenció a la diversitat
  • Despatx, secretaria i sala de professors
  • Ampli vestíbul per actes i exposicions
  • Zona enjardinada i gran pati de terra per Ed. Infantil i Cicle Inicial amb jocs de pati.
  • Zona enjardinada i pista esportiva de futbol, bàsquet, voleibol i tennis taula.
  • Aula de plàstica amb forn de ceràmica
  • Sistema de megafonia interior i exterior a tot el centre
  • Edifici sense barreres arquitectòniques amb rampes exteriors i ascensor interior
  • Biblioteca amb servei de préstec i animació de la lectura