L’alumnat de 3r hem participat a “Unexpected Tales”!

La iniciativa Unexpected Tales ha arribat a la 2a edició!!
El CRP d’Alella (Maresme III) ha organitzat la iniciativa anomenada “Unexpected Tales”. Es tracta de contes col·laboratius en anglès elaborats per centres educatius de primària i secundària del ST Maresme-Vallès Oriental. 

Cada història s’ha creat entre 4 centres diferents, cadascun d’ells s’ha encarregat de fer una part diferent (contextualització, introducció, nus i desenllaç).

L’Institut Escola Santa Anna ha participat amb alumnat de 3r de primària i la mestra d’anglès Natàlia Cazorla.

Enhorabona a tots els participants, alumnat i professorat, per la bona feina i dedicació en la creació de la seva part d’història.

Unexpected Tales ha estat impulsat per les persones referents de llengües estrangeres dels CRP’s del Maresme – Vallès Oriental en coordinació amb l’assessora tècnica docent de Llengües estrangeres i EOI del servei territorial MVO.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut