Repte Final Tomando Conciencia Schools

Avui els alumnes de 5è que han participat en el projecte Tomando Conciencia Schools han anat a Barcelona a celebrar el repte final del projecte sobre els hàbits saludables i els objectius sostenibles. Hem ballat, jugat i participat en moltes activitats de caire lúdic durant tot el matí.

Quan ha acabat l’activitat del projecte, hem anat a dinar a la platja de la Mar Bella i han estat jugant fins a l’hora de tornar a l’escola.

Al final de l’esdeveniment s’han atorgat uns premis per a les classes que han aconseguit més punts en les tasques de la plataforma que portem treballant des de mes de gener. La classe de 5è A ha rebut un d’aquests premis: Un dia a Port Aventura.

Moltes felicitats per l’esforç realitzat!!!!