Resum 1r trimestre anglès 5è

Aquest primer trimestre hem treballat de valent a 5è, però també hem fet activitats divertides.

Aquí teniu un recull d’algunes d’aquestes activitats.

Per Halloween els nens i nenes van fer un concurs de “Haunted houses”, les 4 millors es van exposar al passadís de l’escola al mural que vam fer conjunt Primària i ESO. Podeu veure les imatges aquí.

A final de trimestre hem fet un “Room escape” relacionat amb the Avengers i s’ho van passar molt bé.  Podeu veure les fotos aquí.

Per Nadal hem après i cantat la cançó de “Rockin’ around the Christmas tree”. Primer la van haver de posar en ordre en grups i després la vam completar amb la web de Lyrics training. Podeu veure les imatges aquí.

Resum trimestre anglès 4t

Aquest trimestre hem fet moltes activitats divertides a l’àrea d’anglès. Aquí us en deixem algunes.

A l’inici de curs vam fer un “marshmallow challange” un joc per treballar la cooperació i conèixer com treballem en grup. Per veure les imatges feu clic aquí.

També hem jugat al “bingo” amb vocabulari del menjar. Per veure les imatges feu clic aquí.

Aquests últims dies hem posat a prova les coses que hem après amb un” Escape Room”. Per veure les imatges feu clic aquí.

Concurs “Toma Nadal”

Benvolgudes i benvolguts!
Aquest any el Consell de delegades i delegats d’alumnes ha fet una proposta de realitzar un concurs de manualitats de nadal similar al de la castanyada.
Aquest concurs s’anomena “TOMA NADAL”.
La data límit d’entrega de la manualitat serà el divendres 10 de desembre. Els… Llegeix més»

Sortida al teatre

Avui els nens de 3r i 4t hem anat al teatre “La Massa” de Vilassar de Dalt a veure l’espectacle Marúnica. Un espectacle de dansa centrat en la figura de la pintora Maruja Mallo.

Un vestuari preciós i una harmonia perfecte de les danses interpretades, pels ballarines i ballarines. Ha esta molt bonic!!!