Crackers

Els alumnes de 4t hem fabricat crackers. Dins hi ha un desig pensat i escrit per cada nen i nena, i màgicament, també apareix algun regalet i alguna llaminadura de xocolata.

Crackers

Els alumnes de 3r hem fabricat crackers. Dins hi ha un desig pensat i escrit per cada nen i nena, i màgicament, també apareix algun regalet i alguna llaminadura de xocolata.

Esmorzar Nadalenc

Avui hem esmorzat com a reis i reines! Cadascú portava alguna coseta per menjar i beure i ho hem compartit com bons companys/es que som.
Tot boníssim!!!

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos

Bon Nadal i bones festes!

Les tutores de 5è us desitgem un molt bon Nadal i bones festes! Disfruteu amb les persones que estimeu i passeu-ho bé. Esperem que pugueu menjar moltes neules i torrons i gaudir d’aquests dies tant especials!
Us deixem la fotografia del nostre arbre de Nadal

El Tió

El passat dimecres tots els nens i nenes d’Educació Infantil vam pujar a l’edifici de P3 per fer cagar el Tió. Els infants de P3 i P4 ho vam fer conjuntament i en un segon torn van cagar el Tió els infants de P5. Ens va cagar un regalet i una piruleta de xocolata per cada nen/a i també neules per compartir entre tots i totes.

Per veure les fotos cliqueu a la següent imatge:

Resultat d'imatges de tió