Xerrada d’Economia Sostenible i Solidària amb l’alumnat de 2n de batxillerat

El passat dimarts 21, van acudir dues persones de La Transformadora de Collserola (és un viver d’iniciatives de transformació eco-social, una Comunalitat Urbana ubicada a Sant Cugat).

Aquesta associació te el convenciment de que la transformació per aconseguir persones i societats més solidàries i resilients s’ha de cultivar en l’educació, i per això van venir al centre a fer una xerrada sobre l’Economia Social i Solidària i l’Economia Feminista i de Cures.

La xerrada que ens van presentar tenia com a objectiu la informació, formació i sensibilització dels valors de l’Economia Social i Solidària (ESS), dels béns comuns urbans i la creació i enfortiment de les diferents xarxes de suport mutu que hi ha a Sant Cugat del Vallès.

La visita de La Transformadora de Collserola va ser molt enriquidora i ens va presentar conceptes que, generalment, no coneixíem. S’ està plantejant presentar-la a altres cursos del centre ja que totes les persones haurien de ser coneixedores de les tasques sostenibles i solidàries que es duen a terme al nostre municipi.

Redacció: alumnat de l’optativa Angeleta Report