Taller de rugbi amb 3r d’ESO a la ZEM La Guinardera

El passat dimecres 6 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO va fer un taller de rugbi a la ZEM La Guinardera amb monitores i monitors del Club Rugby Sant Cugat.

Com que els alumnes estan fent la unitat didàctica de rugbi, van poder practicar alguns aspectes tècnics d’aquest esport, com la passada, el xut a pals, la Melé, el servei de banda o Touche i els placatges.

En finalitzar els partits, i com és tradició del rugbi, van celebrar el “Tercer Temps” a la terrassa de les instal·lacions. Aquesta tradició és part de l’esperit de joc net que constitueix un component essencial del rugbi. Cada tutoria es va organitzar per fer-ho possible.

Tots els alumnes s’ho van passar molt bé i van aprendre moltíssim.

Des de les Tutories de 3r d’ESO i la matèria d’EF, volem agrair al Club Rugby Sant Cugat que ho fes possible i també a tots i a totes les participants la seva implicació i l’interès que van mostrar durant tota la jornada.

Aquí teniu un vídeo amb fotos de l’activitat: