L’Angeleta participa al Cros de Sant Cugat

Aquest any, s’ha celebrat la 24a edició del Cros, una cursa que es fa una vegada a l’any  al parc de la Pollancreda de Sant Cugat del Vallès. Aquesta cursa, organitzada per l’OMET, està organitzada per diferents categories, des d’infantil fins a adult, tothom pot participar-hi! Cada categoria, però, té un circuit preestablert i proporcional a l’edat.

Des de l’Angeleta hem volgut formar part d’aquest projecte des de dues perspectives. Hi  ha hagut alumnes de tots els cursos que han participat a la cursa, però en especial de 1r de batxillerat. També hi ha hagut, però, altres alumnes de 1r de batxillerat que han fet de voluntaris per ajudar amb la gestió i el muntatge de la cursa.

Els 26 voluntaris de l’Angeleta han coincidit amb joves d’altres instituts. Les seves tasques han sigut principalment organitzar els més petits tant al principi de la cursa, per fer una sortida ordenada i amb el mínim risc d’aglomeració possible, com al final, en què la seva funció ha estat organitzar-los per escoles per fer una recollida controlada.