La ciència també és cosa de dones

Ahir va ser el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència i a l’institut vam celebrar-ho.

L’alumnat de 1r d’ESO va participar en la xerrada en línia “100tífiques” amb la doctora en Biomedicina Alba Tristán. L’objectiu d’aquesta sessió era apropar la ciència a tot l’alumnat, mostrar-la des de l’òptica
d’una científica i trencar estereotips associats als científics, ja que la ciència també és coses de dones.

La Laia Servera, presentadora de l’Infok, va presentar el programa. A continuació, els alumnes van veure el vídeo “La complexitat dels números” i després van escoltar en directe la xerrada de la Dra. Tristán i van poder fer-li preguntes.

Us adjuntem alguns dibuixos que van fer els alumnes de 1rC després de la xerrada, a la matèria de Dibuix.