Esquiada de l’alumnat de 1r de batxillerat al Pirineu, la Cerdanya catalana i francesa

Aquest gener, entre el dimarts 10 i el divendres 13, cinquanta alumnes dels diferents grups de primer de batxillerat han participat a l’esquiada, que enguany s’ha fet a la Cerdanya.

Ens hem instal·lat al Campus Cerdanya, hotel d’estil esportiu acondicionat per a aquest tipus d’estades. Allí l’expedició sopava, dormia i esmorzava tots els dies, abans d’anar a l’estació d’esquí. L’estació s’escollia cada dia en funció de la quantitat i la qualitat de la neu. Així, l’alumnat ha pogut esquiar a les estacions de Font Romeu, La Masella i 2 dies a Les Angles.

Cada jornada l’alumnat ha rebut formació 3 hores al matí i 2 hores a la tarda en esquí o snow board (segons havien elegit  prèviament), sota la tutela de monitores i monitors de l’empresa Intercerdanya.

El dimecres, després de la sessió d’esquí de la tarda, l’expedició va enllaçar amb uns banys a les termes de Dorres.

El dijous, a la Masella, després d’esquiar tot el dia, vam fer una pausa de 2 hores, i van poder gaudir d’una esquiada nocturna, de 6 a 8 de la tarda, amb les pistes il·luminades artificialment.

Finalment, el divendres, quan vam acabar d’esquiar, vam anar cap a Sant Cugat, després de 4 dies plens de diversió, de disciplina i de germanor.

A l’Instagram del centre hi trobareu un vídeo amb més imatges de l’esquiada.

Professorat d’EF batxillerat i acompanyants