Em sento bé

POP-COR és el nom que hem donat al grup d’alumnes que fem l’Optativa de Música de 1r d’ESO.

En aquest trimestre hem cantat la cançó Em sento bé, una versió de la cantant catalana JU del tema Feeling Good que el va fer famós la Nina Simone.
Hem cantat la cançó, hem après a tocar la línia del baix al piano, els acords amb l’ukelele i el ritme amb una bateria electrònica.
També hem fet un playback per gravar el vídeo, i després hem gravat imatges que ens fan sentir bé, com ara: ballar, jugar a fútbol o voley i tocar els instruments. Ah! i fins i tot una sessió amb el DJ Adrià!
Desitgem que gaudiu de la música tant com nosaltres hem gaudit fent aquest vídeo.

Han participat:

Professora de música: Edurne Arizu

Alumnes:Brayan Aguilera, Gabriel Borillo, Nora Boufous, Adrià Campaña, Júlia Campaña , Alan Catllà, Miriam Cosme, Montse Daza, Estrella de León, Vera Lorenzo, Nancy Moesse, Helena Pérez,  Umberto Pinna, Laura Ramos, Alvaro Segales, Cristofer Terceros