Xerrades Marató

El dimarts 3, dimecres 4 i dijous 5 s’han realitzat a tots els cursos les sessions divulgatives de la Marató de TV3. Enguany les xerrades s’han portat a terme de manera virtual i han intentat acostar els joves a la realitat mèdica i humana de la Covid-19 i despertar el seu interès solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

Ensenyament híbrid a la postobligatòria

D’acord amb la Resolució del Departament d’Educació SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, al nostre centre hem optat per aplicar una reducció del 20% de les classes presencials, la qual cosa implicarà que els alumnes d’aquests ensenyaments segueixin les classes teòriques des de casa un dia a la setmana.

Concretament els dies que tindran lloc les sessions telemàtiques seran:

1r de BAT DIVENDRES (inici divendres 6 de novembre)
2n de BAT DILLUNS (inici dilluns 9 de novembre)
CAFEMN DIMECRES (inici dimecres 11 de novembre)
EAS 1 DIMARTS (inici dimarts 10 de novembre)
EAS 2 DIVENDRES (inici divendres 13 de novembre)

Malgrat tot…hem celebrat la castanyada!

Enguany els alumnes d’EAS2, dins d’una de les matèries del seu currículum, eren els encarregats d’organitzar les activitats de celebració de la Castanyada’20 del centre. Per parelles han planificat i implementat diferents tallers, jocs i dinàmiques de grup amb els grups d’ESO, posant en pràctica els recursos que van adquirint en la seva formació.

El resultat ha estat molt positiu, tant els alumnes d’ESO com els d’EAS2 han gaudit de l’experiència, tot seguint les normes i protocols sanitaris anti-covid establerts.

Moltes gràcies a totes i tots!

ENLLAÇ A L’ÀLBUM DE FOTOS

Xerrada sobre cooperatives

El dimecres 21 d’octubre, el grup de 3 ESO C, van tenir una xerrada del Nil Saladich de  l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central on ens va explicar què és i com funciona una cooperativa.

Primer mes

Després d’un mes de classe, els alumnes i professors del centre ens hem acostumat a la nova normalitat. Fins a dia d’avui, podem estar contents del funcionament del centre i hem de felicitar l’alumnat pel seu excel·lent compliment de tota la nova normativa.

Aprofitem per recordar que el centre té un protocol d’actuació que recull totes les situacions que es poden donar arran de la pandèmia. Per tant, en cas que ens haguem de quedar a casa a causa de la COVID-19 podem continuar amb l’activitat lectiva. En trets generals, si ens hem de quedar a casa cal:

1. Informar al tutor o a consergeria que estem a casa per aquest motiu
  2. Assistir a classe a partir del MEET que trobarem a l’enllaç del Clickedu> Suro > Tutoria
  3. Comunicar quan ens facin una PCR
  4. Indicar el resultat de la PCR