Tallers “Cercant” 4t d’ESO

Els nois i noies de 4t d’ESO a través de la simulació d’un procés de selecció de personal d’una empresa multinacional han hagut de superar una cursa d’obstacles comparable a les dificultats de les persones refugiades en seu camí de recerca d’asil. En els tallers s’han introduït temes d’acollida, integració i convivència amb l’objectiu d’empatitzar amb les dificultats que poden tenir les persones que han de marxar forçosament del seu país i fer avinent a l’alumnat el seu paper clau per a la inclusió dels joves nous al centre.

Xerrades “Com visc la meva diversitat?”

Aquests dies a l’ESO es porten a terme un seguit de xerrades-tertúlies per reflexionar sobre el dia a dia de les persones amb diversitat funcional intel·lectual.
Aquesta activitat la duen a terme les persones i les professionals de l’Associació Prodisminuïts Psíquics del Berguedà (APDPB). L’objectiu és… Llegeix més»

Activitat 2n de BAT

Els alumnes de química de 2n de batxillerat han portat a terme l’activitat “Anàlisi fisicoquímic de l’aigua” al camp d’aprenentatge de l’Alt Berguedà. A partir de l’anàlisi de diferents paràmetres fisicoquímics han determinat la qualitat de l’aigua del riu Llobregat a la zona de… Llegeix més»

Visita virtual del Museu de les Mines de Cercs

Durant aquesta setmana els alumnes de tercer d’ESO han realitzat la visita de les mines de cercs online, “un centre d’interpretació per explicar i donar a conèixer les múltiples i estretes relacions entre aquest combustible fòssil i l’entorn geològic, paisatgístic, econòmic i humà de l’Alt Berguedà”.

Proves cangur

Avui dia 18 de Març s’han celebrat les proves Cangur. Les proves Cangur és un concurs de matemàtiques que s’organitza en molts països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes. En aquesta competició, que es fa cada any en aquestes dates, hi han participat tot l’alumnat d’ESO i alumnat voluntari de Batxillerat.

FOTOS DE LES PROVES CANGUR

Felicitem a tots els participants!