Calendaris generals del curs i calendari d’exàmens 1r de BAT setembre

Les proves de setembre per l’alumnat de 1r de batxillerat tindran lloc el dijous 2 i divendres 3 de setembre en el següent marc horari:

DIJOUS 2 DE SETEMBRE DIVENDRES 3 DE SETEMBRE
8:30h a 10h Ll. castellana i literatura I Anglès
10h a 11:30h Ll. catalana i literatura I Matemàtiques
11:30h a 12h DESCANS DESCANS
12h a 13:30h Filosofia  Química

Els calendaris generals del curs:

BAT1

BAT2

Llibres de text 2021/22

El proper curs 2021/22 l’AMPA continua portant a terme la socialització de llibres de text de l’ESO i el Batxillerat. Els llibres de text i lectura es poden adquirir amb grans descomptes si en sou socis.

En els següents enllaços trobareu les instruccions que cal seguir per fer la comanda (abans del 20 de juliol) i comprar-los.

Els llistats de llibres per a cada curs són:

Carta informativa AMPA

Llibres 1r ESO

Llibres 2n ESO

Llibres 3r ESO

Llibres 4t ESO

Llibres 1r BAT

Llibres 2n BAT

Notes PAU

Un total de 19 estudiants han superat les proves d’accés a la universitat (PAU) en la convocatòria ordinària d’aquest any. A nivell de centre significa un 100% dels alumnes que van realitzar les proves els dies 8, 9, 10 i 11 de juny. Per aquesta raó, es vol fer arribar a tots aquests estudiants el nostre reconeixement per la tasca realitzada, tot i les dificultats dels moments actuals, i la felicitació per haver superat amb èxit aquesta meta.

A més, cal destacar que enguany 4 alumnes del nostre centre han obtingut una nota superior a 9 en la fase general de la PAU. Enhorabona!

Sentit Condol

La comunitat educativa de l’INS L’Alt Berguedà expressem el nostre més sentit condol a la Irina, el Martí i la Mariona Rovira Roca, i a tota la família, per la dolorosa pèrdua de la seva mare Emma Roca.

Descansa en pau, Emma.