Taller “Marca Berguedà”

El dimecres 20 de gener, dins de la matèria optativa d’emprenedoria, l’alumnat de 3r C d’ESO va realitzar un taller de Marca Berguedà, dut a terme per la Carme Padrós de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà.

Xerrada empresa “Cingles” a l’EAS 1

Aquest dilluns dia 18, l’Eduard Coronado i el Rubén Lladós de l’empresa Cingles han vingut al centre a fer una xerrada a l’alumnat de 1r d’EAS, en què hem dialogat sobre la situació del sector de l’esport en el context actual, les competències que més destaquen en el procés de selecció, les tipologies de contractes més habituals o la importància de l’actitud a l’hora de cercar feina, entre d’altres.

Retorn a l’institut

Aquest any el retorn a l’institut després de les festes de Nadal ha estat un xic diferent. Ens hem trobat uns entorns esplèndids i uns patis ben blancs.

INSTIVAL 2020-2021

Durant les tres últimes hores del matí, tot l’alumnat del centre han passat per l’escenari, instal·lat a la sala d’actes, per fer la seva actuació de l’INSTIVAL. Els alumnes de 2n de l’EAS, dins d’una de les matèries del seu currículum, han sigut els encarregats d’organitzar i gestionar el clàssic festival de Nadal del centre. Però enguany s’ha hagut de reinventar perquè hem hagut de seguir les normes i protocols sanitaris marcats per la COVID. Així doncs hem fet l’INSTIVAL amb una reproducció en línia i en directe, on tot l’alumnat del centre han pogut anar seguint les actuacions dels altres cursos des de les corresponents aules.

ENLLAÇ A L’ÀLBUM DE FOTOS

EAS1 a Berga Resort

Avui els alumnes de primer del cicle de grau superior de l’EAS han anat al centre esportiu Berga Resort a realitzar una activitat de l’UF1 del mòdul professional 1 de valoració de la condició física. Han vist com es fa una programació de condició física,… Llegeix més»