Vaga 21 de febrer

El 75% del professorat del centre i els alumnes  de 3r, 4t, BAT i CFGM s’han adherit a la vaga. El centre estarà obert però les classes estaran totalment afectades.

3r premi concurs de cartells

Els alumnes Lea Peguera, Paula Casals i Aleix Viñas de 4t d’ESO han rebut el tercer premi del concurs de cartells “Nosaltres també diem no a la violència” organitzat pel Consell Comarcal del Berguedà. El tema del seu cartell és ” Prou, no tot és el que sembla”. Moltes felicitats!

Sortida Bat

Els alumnes de química i llatí de Batxillerat han realitzat diverses activitats a Barcelona. Els de química han visitat la facultat de química i han participat al taller: “Fem química al laboratori” on han pogut fer de detectius químics, han identificat analgèsics, han conegut les propietats del nitrogen líquid… Mentre els alumnes del batxillerat humanístic han visitat diferents espais on els nostres avantpassats romans van deixar la seva empremta.

Nota informativa

Degut a la forta nevada el consell comarcal ha suspès el transport escolar i també s’ha suspès el transport de la Cerdanya. El centre estarà obert però amb serveis mínims.Les classes no es podran fer amb normalitat perquè faltaran molts alumnes i professors.
Moltes gràcies