Vaga 29N

Els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO i 2n de BAT s’han afegit a la vaga d’estudiants de demà 29 de novembre i ho han sol.licitat correctament a la direcció del centre, tal i com ho estableixen les NOFC.
Cal recordar que són  els  pares/mares els que… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar 2018

El dimecres 28 de novembre es realitzaran les votacions per renovar els membres representants del professorat i dels pares/ mares/ tutors  del consell escolar del nostre centre. El sector pares/mares/famílies podrà votar a partir de les 15:30h a la sala d’actes del centre.

Sortida 1r BAT

El passat 17 d’octubre els nois i noies de 1r de batxillerat van visitar l’observatori de Pujalt on van realitzar diferents experiments de física de l’atmosfera, d’astronomia i van aprendre les tasques que fan els vigilants meteoròlegs.

CASTANYADA 2018

El dimecres 31 de novembre celebrarem la castanyada. A l’hora del pati els alumnes de 4t vendran castanyes i panellets. Després del pati farem tallers relacionats amb la tardor i la castanyada. Cada alumne podrà escollir dos dels següents tallers: cinema de terror, decoració de… Llegeix més»