Sortida 3rESO+CAFEMN

Dins de la matèria d’Educació Física, els alumnes de 3r d’ESO han fet una caminada fins a Paller de Dalt i han tornat per Riugréixer. Els han acompanyat els alumnes del CAFEMN (Conducció d’Activitats Físico-Esportives al Medi Natural).

TECNOLOGIA: INTRODUCCIÓ A LA PROGRAMACIÓ 2N ESO

Des de l’àrea de tecnologia fomentem la creativitat, la iniciativa, l’excel·lència i el pensament computacional tot introduint els alumnes al món de la programació amb Scratch, eina desenvolupada pel MIT (Massachusetts Institute of Technology). Cliqueu en els següents enllaços per comprovar el talent que tenent els nostres alumnes de 2n d’ESO i divertiu-vos:

I es que,

“En un món, on hi ha més màquines que persones,
cal conèixer com funcionen les coses.
No per saber com reparar-les si s’espatllen,
sinó per saber com funciona el nostre món.”
David Cuartielles, cofundador d’Arduino

Premis Gibert

Aquest dissabte 17 d’abril es van lliurar al local del Blat de Gironella i coincidint amb el 20è aniversari del Casal d’Europa, els premis Enric Gibert als millors treballs de recerca.
Els alumnes Miquel Tomàs i Arnau Martínez de 2n de batxillerat… Llegeix més»

FESTIBIKE

Com ja és tradició, aquest dimarts s’ha portat a terme el projecte interdisciplinari del crèdit de conducció amb BTT del cicle formatiu de grau mitjà del CAFEMN  amb els alumnes de 2n d’ESO.