Serveis digitals

MOODLE

Moodle és una plataforma virtual d’ensenyament i aprenentatge gratuïta que promou la comunicació entre el professorat i l’alumnat. Tots els alumnes i professors disposen d’una identitat d’usuari personalitzada amb la qual accedeixen als diferents recursos, tant generals com del seu nivell. Entre els múltiples avantatges de moodle s’hi troben el fàcil accés a elements multimèdia, les tasques autocorrectives, el treball col·laboratiu (ja que permet la comunicació online), la gran varietat de tasques que s’hi proposen (així com la seva graduació i personalització), etc.

Moodle

ALÈXIA

Alèxia és una plataforma de gestió acadèmica que permet la gestió la preinscripció, matriculació, gestió d’incidències, enviament de SMS, consulta d’horaris, calendaris, etc. Hi tenen accés el professorat i les famílies per tal fer el seguiment diari de l’alumnat.

WEERAS

Weeras Plataform és un entorn virtual d’aprenentatge dissenyat per a facilitar la gestió administrativa i curricular dels centres educatius, promoure la participació de professors, alumnes i familiars i millorar l’eficiència del centre. Permet l’accés als llibres digitals.

weeras