Trobada entre les aules d’acollida de secundària

La setmana passada vam organitzar una trobada entre les dues aules d’acollida dels instituts del municipi: la de l’institut Manuel Blancafort i la de l’institut Vil·la Romana. 

Amb aquesta activitat, l’alumnat nouvingut del nostre centre va poder conèixer alumnes que es troben en una situació molt similar a la seva i que gràcies a l’Aula d’Acollida fan un aprenentatge intensiu del català.Els nois i noies, de procedències molt diverses, van intercanviar les seves experiències i impressions. 

Durant la sortida, també van visitar l’Espai Jove de la Garriga, a Can Luna, on les tècniques van explicar-los tots els recursos i activitats que poden trobar-hi i que poden ajudar-los en el seu procés d’arrelament al poble. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut