Visita a l’Exposició Human Bodies i al Museu Olímpic i de l’Esport

Els alumnes de 3r d’ESO hem fet una sortida d’un dia en la que hem realitzat dos visites. Per una banda, hem anat a veure l’Exposició Human Bodies, que ha permès a l’alumnat veure com és el cos humà per dins, desde el desenvolupament humà fins al sistema nerviós, per prendre consciència de la importància de cuidar el seu propi organisme. Per altra banda, hem visitat el Museu Olímpic i de l’Esport on ens han parlat de l’origen dels Jocs Olímpics i hem pogut veure com han anat evolucionant al llarg dels anys fins arribar als mítics Jocs de Barcelona 92′.

.