Premis Joana Biarnés 2022 als millors treballs de recerca d’alumnes de batxillerat

Aquest dijous 7 d’abril s’han lliurat els Premis Joana Biarnés als millors treballs de recerca d’alumnes de batxillerat. Aquests premis els convoca el Centre de Recursos del Vallès Occidental en col·laboració amb l’Ajuntament de Terrassa i l’Ajuntament de Viladecavalls.

Aquest any, en la modalitat de Batxillerat Artístic i Escènic, el guardó ha estat per «Bellesa: de la submissió al trencament. Cànons estètics i cultura audiovisual», de Maria Ramon i Duna Pumares, i en l’apartat local s’ha emportat el guardó el treball «Sanitaris de l’Hospital de Terrassa, com esteu?», d’Aina Parera i Elena Casamayor, totes quatre alumnes de l’Institut de Viladecavalls.

Moltes felicitats !!!!

MOLTES FELICITATS!