First Lego League 2020

El passat dissabte dia 8 de febrer, una petita representació de l’alumnat de 1r d’ESO de les optatives de robòtica i petites investigacions, va anar al campionat First Lego League a la Universitat Autònoma de Barcelona. Van exposar el seu treball científic sobre els sostres verds i els jardins verticals i també van participar en el joc del robot, obtenint 175 punts i  finalitzant en 17ª posició. Va ser una tarda molt divertida on vàrem gaudir molt i també vàrem aprendre moltes coses. Volem donar les gràcies a tot l’alumnat per involucrar-se tant i també volem agrair a les famílies per participar d’aquesta gran festa de la robòtica.