Esport adaptat amb els alumnes de 4t d’ESO

Des del departament d’Educació Física hem estat treballant l’esport adaptat. Una manera de fer esport al mateix temps que eduquem als nostres alumnes amb un tema sensible i present a la societat. Hem pres consciència de la seva realitat, de les limitacions de les persones amb algun tipus de discapacitat i quines emocions poden presentar davant de les diferents situacions quotidianes i/o esportives.

També hem parlat de com podem ajudar-los o facilitar-los la vida en el nostre dia a dia, i quina és la seva situació de cobertura social pel que fa a l’activitat física. Com podeu observar, els principals esports adaptats que hem practicat, han sigut el golbol (esport per a discapacitats visuals), el voleibol adaptat (asseguts) i bàsquet amb cadira de rodes per a persones amb discapacitat motora.

Voldríem fer una especial menció d’agraïment a Oncolliga Terrassa per deixar-nos desinteressadament per segon any consecutiu les cadires de rodes.