El chico de la última fila. Batxillerat d’Arts Escèniques

El batxillerat d’Arts Escèniques de l’Ins Viladecavalls i l’Ajuntament de Viladecavalls van presentar el divendres 18 de desembre a les 19.30 h a la Sala Crespi de Terrassa el laboratori teatral El chico de la última fila, de Juan Mayorga. Els alumnes de primer i segon de batxillerat, format per 30 alumnes, ofereixen un espectacle que fusiona el text de les obres de Juan Mayorga amb el moviment. Un laboratori que connecta amb les sensibilitats dramàtiques i contemporànies més de avantguarda i la creació de personatges des de la psicologia, el cos i el moviment.