Com sona l’ESO 2019

El projecte Com Sona l’ESO ha tingut lloc enguany a Castalla (Alacant). Els seus protagonistes són els alumnes de secundària que participen en aquesta XX edició. La cita aplega més de 1.300 alumnes i dos-cents professors durant tres dies, i conclou amb l’estrena de l’espectacle musical Seients buits.

A l’INS Viladecavalls fa 11 edicions que hi participem, en aquesta ocasió hem participat 19 alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO.

Com cada any felicitem al nostre alumnat. Ha estat una trobada memorable i el comportament i implicació de tots, fantàstic!!!