Premis Joana Biarnés 2023

Ahir, dimecres 29 de Març, a les 5h de la tarda, es van lliurar els Premis Joana Biarnés als Treballs de Recerca de Batxillerat 2023, amb la col·laboració dels ajuntaments de Terrassa i Viladecavalls. L’acte es va dur a terme a l’auditori del MNACTEC de Terrassa i va comptar amb les actuacions i la presentació de l’alumnat de l’Institut Viladecavalls i l’Institut Torre del Palau.

Aquest any, en la modalitat de “Temàtica Local”, el guardó ha estat pel treball «Contaminació a la riera de Gaià», de la Isabel Vázquez i el Roger Llobet, i en la modalitat “Temàtica Humanística” s’ha emportat el guardó el treball «Invasió!: Paraules de l’anglès en català», de l’Anna Martínez or, tots tres alumnes de l’Institut de Viladecavalls.

Moltes felicitats als guanyadors!!!