Dinamització dels patis

Al llarg de tot el curs s’estan disputant dues lligues de futbol a les hores del pati on participa l’alumnat i professorat que s’hi ha apuntat:

• Dilluns, dimarts, dimecres i dijous (tots dos patis): 3 r i 4rt d’ESO, cicles i batxillerat (18 equips)
    Es disputen dos partits alhora.
  • Divendres (tots dos patis): 1 r i 2 n d’ESO (10 equips)

A partir d’aquesta setmana incorporaré dues activitats més a les hores de pati, lligueta de 3×3 de bàsquet (10 equips) i lligueta de tennis taula (52 participants). La distribució serà:

• Dilluns i dimecres:
    • 3×3 de bàsquet (lligueta, només primer pati).
      Es jugaran 5 partits a l’hora ( tothom que s’ha apuntat juga tots dos dies).
    • Lligueta de tennis taula (4 partits de 10′, al primer pati ).
      Els quatre millors de cada lliga classificaran per les semifinals i finals
  • Dimarts i dijous: Semifinals de lliga de futbol (3r i 4rt ESO, cicles i batxillerat, primer i segon pati). En cas d’empat s’hauran de fer penals i els alumnes implicats al partit arribaran tard a classe (cinquena hora). S’enviarà missatge per dir quins són els alumnes que juguen (disculpeu les molèsties).
  • Divendres: Lliga de futbol 1r i 2n d’ESO (primer i segon pati).

Els calendaris i resultats de totes les activitats estan penjats al suro davant de consergeria. En acabar les lligues hi haurà lliurament de premis.

Montse Gómez