Comunicat adreçat a les famílies. Jornades de vaga dels dies 29 i 30 de març

Benvolgudes famílies,

Els sindicats de professorat i estudiants han convocat dues jornades de vaga per als dies 29 i 30 de març.

Pel que respecta a l’alumnat, secundaran la vaga bona part dels estudiants de 1r curs de batxillerat, 1r i 2n curs de cicle formatiu de grau mitjà i 1r i 2n curs de cicle formatiu de grau superior. En el cas del professorat, el seguiment de la vaga no es preveu majoritari.

Atesa la incidència prevista, l’activitat al centre es durà a terme de la següent manera:

• Els grups d’alumnes que no tinguin professor/a perquè aquest/a secunda la vaga, hauran de romandre a l’aula o sortir al pati (si les condicions meteorològiques ho permeten). En aquests moments, no desenvoluparan activitat lectiva i seran atesos per professorat present al centre.
  • El professorat que no secundi la vaga, desenvoluparà la seva activitat lectiva amb normalitat.
  • La sortida al Saló Expojove de Girona el dimecres 30, amb alumnes de 4t d’ESO i 2n SMX, es
    manté.

Moltes gràcies.

Rebeu una salutació cordial.

Andreu Encinas
Institut Vidreres