Comunicat adreçat a les famílies. Jornada de vaga del dia 23 de març

Benvolgudes famílies,

Diversos sindicats de professorat i estudiants han convocat una vaga per dimecres 23 de març, en defensa del català com a llengua vehicular a l’ensenyament i en protesta pel canvi en el model lingüístic que pot suposar als centres educatius l’aplicació de les darreres sentències judicials sobre aquest tema.

Pel que respecta a l’alumnat, secundaran la vaga la gran majoria d’estudiants de cicles formatius, així com els alumnes d’un grup de batxillerat. En el cas del professorat, el seguiment de la vaga no es preveu majoritari.

Atesa la incidència prevista, l’activitat al centre es durà a terme de la següent manera:

• Els grups d’alumnes que no tinguin professor/a a una hora determinada perquè aquest/a secunda la vaga, romandran a l’aula o sortiran al pati (si les condicions meteorològiques ho permeten). En aquests moments, no desenvoluparan activitat lectiva i seran atesos per professorat present al centre.
  • A l’ESO, el professorat que no secundi la vaga desenvoluparà l’activitat lectiva amb normalitat.
  • A Batxillerat, en aquells grups d’alumnes que no secunden la vaga, l’activitat lectiva es desenvoluparà amb normalitat a les hores en què tinguin classe amb un professor o professora que no faci vaga.
  • A Cicles Formatius, el seguiment de la vaga per part dels alumnes es preveu majoritari.

S’atendrà l’alumnat que assisteixi a l’institut per part de professorat present al centre.

Moltes gràcies. Rebeu una salutació cordial,

Andreu Encinas
Institut Vidreres