Fi del seguiment dels casos de covid19 al centre

A partir de dimecres 23 de febrer, queda sense efecte el protocol de “Gestió de casos covid-19 als centres educatius. Curs 2021-22”, si bé es continuarà aplicant als centres d’educació especial.
D’aquesta manera, finalitza a partir d’aquesta data la identificació de contactes estrets i no s’indicaran quarantenes als grups estables d’alumnes de l’institut. Les famílies no haureu d’informar als tutors o tutores, ni tampoc a la direcció del centre, si les absències dels vostres fills o filles son degudes a la Covid-19.

Hem publicat a la secció “Gestió de casos covid19 al centre” la carta que els Consellers d’Educació i de Salut van adreçar ahir als centres informant de l’entrada en vigor d’aquests canvis.

L’ús de la mascareta continua essent obligatori en els espais interiors. Des del passat 10 de febrer, l’ús de la mascareta ha deixat de ser obligatori als espais exteriors del recinte escolar.