Embolicata per acabar amb l’alumini i els plàstics d’un sol ús

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Escoles Verdes de l’Institut engeguem de nou la campanya d’eliminació de residus a la nostra comunitat.

El nostre objectiu és acabar amb l’ús de plàstics i aluminis d’un sol ús. Així doncs, lliurem un Embolicata a cada alumne/a de primer curs d’ESO, per facilitar que des de casa pugueu embolicar l’entrepà de l’esmorzar amb un material reutilitzable, menys contaminant i saludable. L’Embolicata és un producte Km0 i ha estat dissenyat per l’alumnat del centre. Recordem que també és una bona pràctica portar ampolla reutilitzable per beure aigua.

Per tenir èxit amb aquest gran repte necessitem de la implicació de tota la comunitat educativa i és per això que us demanem que ens ajudeu a reduir residus amb els embolcalls dels esmorzars dels vostres fills i filles.

Qualsevol iniciativa o idea que vulgueu proposar serà del tot benvinguda.

Gràcies per la vostra col·laboració

Comissió d’Escoles Verdes
Institut Vidreres