Acte conjunt de la comunitat educativa

El dia 6 a les dues del migdia a l’Institut Vidreres hem fet un acte de suport a la professora del nostre centre que va ser agredida fa una setmana, i de denúncia de la violència. Davant d’alumnes i professors congregats al pati de l’Institut, han parlat el director, la representant de l’AMPA i els representants dels alumnes. En els seus parlaments han lamentat els fets, han expressat l’estima cap a la companya i professora afectada i també han reflexionat sobre la necessitat de corregir les condicions que es donen massa sovint als centres educatius que poden acabar, eventualment, desembocant en casos com el nostre.

Finalment, els delegats de tots els cursos del centre han pujat a l’escenari amb les pancartes que han elaborat entre tots els alumnes on es podien llegir missatges d’ànims a la professora i de rebuig a les actituds violentes a dins i fora de les aules. Imagine i Land of hope and dreams han estat la banda sonora de l’acte.