Visita al museu del cinema
Els alumnes de Comunicació Audiovisual de 1r de batxillerat van passar un matí al Museu del Cinema de Girona on van descobrir la màgia que amaguen les sales del museu i van fer un taller de fotografia estenopeica. Amb aquesta visita i aquest taller van poder conèixer els inicis de la fotografia i del cinema.
Visita al museu del cinema Llegeix més »







