General

Visita al museu del cinema

Els alumnes de Comunicació Audiovisual de 1r de batxillerat van passar un matí al Museu del Cinema de Girona on van descobrir la màgia que amaguen les sales del museu i van fer un taller de fotografia estenopeica. Amb aquesta visita i aquest taller van poder conèixer els inicis de la fotografia i del cinema.

Visita al museu del cinema Llegeix més »

Obtenció del títol de ESO per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa.

Els alumnes que no obtenen el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria en finalitzar l’etapa es poden presentar a la prova que els centres organitzen el mes de març de cada any. Requisits Les persones interessades han de complir simultàniament els dos requisits següents: Tenir 18 anys o complir-los aquest any 2025.

Obtenció del títol de ESO per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa. Llegeix més »

#ciènciesenperill

En el claustre del dilluns 15 de gener, hem oficialitzat el nostre suport al manifest elaborat per la plataforma Ciències en Perill. Enllaç al manifest Per recolzar aquestes reivindicacions, aquesta plataforma ha elaborat l’informe detallat sobre la situació de l’educació científica al Batxillerat a Catalunya, un document de 50 pàgines on es fa una anàlisi

#ciènciesenperill Llegeix més »

Lipdub nadalenc

Els alumnes de Comunicació Audiovisual de 1r de BAT han preparat i organitzat un lipdub fantàstic per mostrar-nos tot l’institut: el centre i tots els que en formem part. Disfruteu-lo.  

Lipdub nadalenc Llegeix més »

#ciènciesenperill

El passat divendres 13 de desembre la Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum publicava un document anunciant canvis en el Batxillerat de cara al curs 25/26. Entre altres mesures, es preveu que les matèries de ciències passin de 12 a 6 hores lectives (fins al 2022 es feien 16 hores). Enllaç al manifest

#ciènciesenperill Llegeix més »

Cartells de Nadal

Els alumnes de 4rt de la ESO, en la matèria optativa de Digitalització, han participat en el disseny del cartell per la FESTA DE NADAL del proper divendres 20 de desembre. Els seleccionats han estat els cartells de l’Aina Garcia (4t ESO B), Jaime Fernández (4t ESO A), Oriol Romero (4t ESO A) i Gerard

Cartells de Nadal Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut