Divendres 24 de gener reobrim el centre
Benvolgudes famílies, Demà divendres 24 de gener es reobrirà l’institut Vidreres i es reiniciarà l’activitat lectiva. El transport escolar funcionarà amb normalitat. Gràcies per la vostra col·laboració i comprensió durant aquests últims tres dies en què s’ha hagut de gestionar una situació excepcional. Salutacions, Andreu Encinas Director Institut Vidreres ACTUALITZACIÓ 19.25 El bar-cantina romandrà tancat. […]
Divendres 24 de gener reobrim el centre Llegeix més »





