Gran Recapte 2022
El proper dijous 24 de novembre es durà a terme el recapte d’aliments a l’institut. Els dies 16 i 17 l’alumnat de quart d’ESO del Projecte Branques passaran per les aules a explicar a tots els cursos el funcionament de la recollida d’aliments, i intentar conscienciar de la situació que pateixen moltes famílies a dia d’avui. […]
Gran Recapte 2022 Llegeix més »









