Visita a l’Escola Canigó d’Hospitalet de Llobregat

L’alumnat de Primer d’Educació Infantil ha tingut l’oportunitat de visitar l’Escola Canigó d’Hospitalet de Llobregat. Durant la visita, hem pogut conèixer de primera mà les aules d’infantil i descobrir la metodologia del centre gràcies a la seva directora pedagògica, la Pilar.

Hem explorat diferents espais i propostes pedagògiques que formen part del seu projecte educatiu, com els ambients d’aprenentatge, els minimons i els racons, entre d’altres. A més, les nostres alumnes han rebut valuosos consells de les tutores dels grups d’infantil, que els han servit per orientar-les de cara al seu futur professional.

Agraïm a tot l’equip de l’Escola Canigó per obrir-nos les portes i compartir la seva experiència amb nosaltres. Ha estat una vivència molt enriquidora i inspiradora!