Celebració de la graduació de 2n BTX.

El passat 27 de maig vam celebrar la festa de graduació de 2n Batxillerat. A les 18.00 va començar l’acte de comiat d’aquesta fantàstica promoció d’alumnes que l’any vinent seguiran camins diferents.

L’acte va ser conduït pel tutor Climent Formoso i va comptar amb les intervencions de professors i alumnes que es van encarregar de donar un toc d’humor a la vetllada. També vam gaudir de les peces musicals interpretades per dues bandes de l’institut: una formada per alumnat de 4t ESO i una altra per alumnat de 1r Batxillerat.

Us desitgem molta sort en la nova etapa que començareu!