Cursa d’orientació pel Parc de la Ciutadella amb 3r d’ESO

Finalment, després de diversos ajornaments, els alumnes de 3r d’ESO, van poder fer la cursa d’orientació pel parc de la Ciutadella.

En grups de 3 van haver de donar resposta a un circuit amb 15 preguntes que tenien el seu origen en les escultures, edificis, botànica, organització  i altres aspectes del parc.  Sabeu què representa l’escultura que hi ha entrant des del Passeig de Lluís Companys/Pujades a la dreta?, per què es va construir el Castell dels Tres Dragons?, què és un ànec coll-verd i on es pot trobar?. Aquestes i moltes altres preguntes van aconseguir solució ahir gràcies a la tasca duta a terme pels alumnes, però compte, cada grup disposava d’un circuit diferent, per tant, cada grup va descobrir diferents coses d’aquest emblemàtic parc de la nostra ciutat.

La setmana vinent els comentarem els resultats… quin grup haurà obtingut més respostes correctes?, la fotografia més divertida?, el menor temps en fer el recorregut?

Encara els caldrà esperar uns dies per saber el resultat!