T’atreveixes a fer un gelat especial? -Treball Globalitzat a 3r ESO A

Aquest curs implementem el treball globalitzat a l’aula de 3r ESO A per a millorar la motivació de l’alumnat i atendre la diversitat de les nostres aules.

En aquest primer trimestre i des de l’àmbit cientificotecnològic hem engegat la situació d’aprenentatge “T’atreveixes a fer un gelat especial?”. Les matèries de Física i Química, Biologia i Geologia i Tecnologia i Digitalització ens coordinem al voltant del repte de crear un gelat de verdures per treballar el disseny experimental, la nutrició i els envasos sostenibles i donar un enfocament nou i divertit a l’alumnat.

Sembla que tothom treballa més a gust i s’ha aconseguit un bon ambient d’aula. Felicitem l’alumnat per aquesta primer aventura i esperem seguir treballant amb aquesta metodologia.