Quins llibres agraden al nostre alumnat?

L’alumnat del nostre centre està interessat en temàtiques com ara el misteri, el terror, l’amor, ciencia-ficció i les vivències dels joves. També, i com no, venen a cercar en préstec les lectures encomanades al curs actual, i en acabar-les, van a cercar llibres dels mateixos autors/es, atès que, els han agradat, com per exemple, tenen molta acceptació els llibres de César Mallorquí, Care Santos o Gemma Pasqual. Per un altre costat, el nostre alumnat també cerca llibres originals i que els sorprenguin, com ara “Destroza este diario”, de Smith Keri, un exemplar que proposa reptes per als més agosarats i que perden la partida davant totes les propostes d’aquest autor i que no s’atreveixen a portar a terme de manera completa. Alguns alumnes també estan molt interessats en els còmics.

(Crèdit fotogràfic: JMCO)