Inscriu-te al 4t Biblioescacs: Torneig d’escacs de la Biblioteca de l’Ins Seròs

Hola a tothom,

Ja hem obert inscripcions per al 4t Biblioescacs, el torneig d’escacs de la biblioteca del centre. Passa per la biblioteca a l’hora de pati a apuntar-te si hi estàs interessat/ada. Només alumnat. Les partides es disputaran als patis a la biblioteca.

Enguany hi haurà per primera vegada un trofeu per al guanyador/a! Els tres primers també gaudiran d’un diploma i possiblement d’un val de descompte en material escolar.

Realitzarem el sorteig dels emparellaments al millor de 5 partides els primers dies del mes de març. La final, al millor de 12 partides, com al Campionat del món d’escacs.

Palmarès:

.Edició 2021: Josep Maria Corretger [podia participar professorat]

.Edició 2022: Dylan Aresté

.Edició 2023: Leo Cintas

.Edició 2024: ???

El guanyador del torneig tindrà el privilegi de disputar 12 partides amb el Josep Maria, com a la final del Campionat del món d’escacs!

[Imatge extreta de: Vikipèdia]