Han arribat les vostres peticions!!! Els llibres que desitjàveu llegir!!!

Avui tenim una gran  notícia. Gràcies a l’AMPA de l’Ins Seròs, a partir de la setmana vinent, ja podreu gaudir en préstec dels llibres que desitjàveu llegir. En total 12 llibres que us delectaran d’uns bons minuts de gaudi lector. Entre aquests hi ha: “Ben”, “Crepúsculo”, “Los gatos guerreros”, “Nosotros en la luna”, “L’exorcista”… i no us diem més.

Moltes gràcies a l’AMPA per aquesta magnífica iniciativa i també a totes les persones que hi han posat el seu granet de sorra per a fer-ho possible!!!!! Així com a l’alumnat del PDC que va anar a cercar els paquets a correus. Perquè la lectura els farà ser millors ciutadans/es.

(Crèdit fotogràfic: JMCO)