Celebració dels 25 ANYS de la Xarxa d’ESCOLES VERDES. SALUT PLANETÀRIA

ACTUA X 25 és el nom de la iniciativa que aglutina totes les accions que formen part dels actes de celebració dels 25 anys de la Xarxa d’Escoles Verdes. La campanya es desenvolupa al llarg de tot el curs 2023/24 i al juny de 2024 tindrà lloc la Festa de Cloenda.

Mireu el següent vídeo resumhttps://www.youtube.com/watch?v=3TWf3CWUihs&t=31s

Cada trimestre es proposen accions relacionades amb l’eix SALUT PLANETÀRIA per dur a terme amb l’alumnat i la comunitat educativa. A principi de curs vam donar a conèixer les propostes a la Comissió d’Ecodelegats/des i a tot el professorat.

Al 1r trimestre l’alumnat de 1r d’ESO ha desenvolupat la Situació d’Aprenentatge “Sequera: quan l’aigua escasseja”, i l’alumnat de 3r d’ESO ha iniciat la SdA “L’Antropocè i les desigualtats socioeconòmiques”.

A tutories continuem treballant per reflexionar i compartir els compromisos a favor de la salut planetària

#EscolesVerdes25 #ActuaX25